Vol 11 No 1 (2020): sciED
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 11 No 1 (2020)
Publikováno dne června 30, 2020
sciED
Celé číslo
Scied 11(1) 2020
Výzkumné stati
Radka Havlíčková
2-21
Vliv atraktivity kontextu matematické slovní úlohy na řešitelský proces
https://doi.org/10.14712/18047106.1715
PDF
Zdeňka Chocholoušková, Lenka Hajerová Müllerová
22-42
Vliv terénní exkurze na modifikaci žákovských prekonceptů odborných pojmů
https://doi.org/10.14712/18047106.1595
PDF
Roman Kroufek, Martin Jáč, Vanda Janštová, Martina Pražáková, Kateřina Čiháková
43-58
Výzkum v didaktice biologie, geologie a environmentální výchovy v České republice v letech 2008-2018
https://doi.org/10.14712/18047106.1604
PDF
Juhaina Awawdeh Shahbari
59-68
Styly myšlení v matematice a charakteristika procesu modelování
https://doi.org/10.14712/18047106.1579
PDF (English)
Iris Schreiber
69-81
Vzory ve školce: Didaktické znalosti týkající se obsahu a žáků a související přesvědčení
https://doi.org/10.14712/18047106.1543
PDF (English)
Marek Skoršepa, Jarmila Kmeťová, Erika Horváthová
82-96
Tablet alebo notebook? Komparatívna štúdia žiakovho vnímania rozdielnych technologických prístupov v počítačom podporovanom chemickom laboratóriu
https://doi.org/10.14712/18047106.1322
PDF
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde