Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 69 No 4 (2019): Ethics, Morality, and School

Vol 69 No 4 (2019): Ethics, Morality, and School

					Náhled Vol 69 No 4 (2019): Ethics, Morality, and School
Publikováno: 2020-02-23

Úvodník

  • Ethics – Morality – School

    Jiří Mareš, Zdeněk Beneš
    • PDF (English)

Studie – teoretická

  • Moral Education in Secondary Schools: What, how, and why?

    Tomáš Hejduk
    • PDF (English)

Studie – přehledová

  • Ethical and Moral Aspects of School Education: The situation in the Czech Republic

    Jiří Mareš
    • PDF (English)

Studie – výzkumná

  • The Activity “At the Swallow’s Nest” and Its Use in Developing Environmental Ethics in Primary School Pupils

    Kateřina Jančaříková
    • PDF (English)
  • Subjective Responsibility of Spanish University Teachers: A qualitative pilot study

    Veronika Pečivová
    • PDF (English)
  • Development of a Tool for Determining Moral Distress among Teachers in Basic Schools

    Markéta Váchová
    • PDF (English)

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.