Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí
Klíčová slova:
nadání, podvýkonní nadaní žáci, žáci s dvojí výjimečnostíAbstrakt
Článek se zabývá problematikou vzdělávání nadaných žáků ze skupiny podvýkonní žáci a žáci s dvojí výjimečností. Stručně shrnuje teoretické poznatky o vnímání nadání ve školním prostředí a o projevech žáků z rizikových skupin. Dvě případové studie ilustrují, v čem jsou ohroženi podvýkonní nadaní žáci a žáci s dvojí výjimečností a proč často nejsou ve škole identifikováni jako nadaní.
Publikováno
2022-12-04
Jak citovat
Budínová, I., & Panáčová, J. (2022). Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí. Učitel Matematiky, 30(3), 129–148. Získáno z https://medusa.is.cuni.cz/ucitel/article/view/2214
Číslo
Sekce
Původní odborné články