Abstrakt
Úvodník ke speciálnímu číslu časopisu.
Reference
-
Nejaktuálnější články stejného autora (stejných autorů)
- Svatava Janoušková, Lenka Hubáčková, Václav Pumpr, Jan Maršák, Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů , Scientia in educatione: Vol 5 No 1 (2014): sciED
- Svatava Janoušková, Pavel Teplý, Hana Čtrnáctová, Jan Maršák, Vývoj přírodovědného vzdělávání v České republice od roku 1989 , Scientia in educatione: Vol 10 No 3 (2019): sciED
- Veronika Tůmová, Naďa Vondrová, Vztah mezi úspěšností v nenumerických a numerických úlohách na obsah a objem a žákovské problémy v této oblasti , Scientia in educatione: Vol 8 No 2 (2017): sciED
- Svatava Janoušková, Jan Maršák, Václav Pumpr, Evaluační standardy vzdělávacího oboru Chemie – reflexe nově vzniklých Standardů základního vzdělávání , Scientia in educatione: Vol 3 No 1 (2012): sciED
- Eva Stratilová Urválková, Milada Teplá, Svatava Janoušková, Srovnávací analýza vzdělávacího oboru chemie pro základní školy v rámci českého, polského, slovinského a estonského vzdělávacího programu , Scientia in educatione: Vol 10 No 3 (2019): sciED
- Svatava Janoušková, Jan Maršák, Hodnocení vzdělávacích výsledků žáků na školní, národní a mezinárodní úrovni pomocí indikátorů , Scientia in educatione: Vol 2 No 1 (2011): sciED
- Leoš Dvořák, Editorial , Scientia in educatione: Vol 8 (2017): Keynotes and selected papers from the International Conference on Physics Education, ICPE-EPEC 2013 (Special Issue)
- Naďa Vondrová, Editorial , Scientia in educatione: Vol 9 No 1 (2018): sciED
- Naďa Vondrová, Magdalena Novotná, Lenka Pavlasová, Jarmila Robová, Jana Stará, Klára Uličná, Pre-service teachers’ noticing: On the way to expert target , Scientia in educatione: Vol 14 No 1 (2023): Scientia in educatione
- Naďa Vondrová, Editorial , Scientia in educatione: Vol 10 No 1 (2019): sciED