Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 73 No 3 (2023)

Vol 73 No 3 (2023)

					Náhled Vol 73 No 3 (2023)
Publikováno: 2024-01-18

Úvodník

  • Staronové pohledy na některé pedagogické problémy

    Jiří Mareš
    • PDF

Studie – výzkumná

  • Finský učitel primární školy na pozadí podmínek inkluzivního vzdělávání

    Veronika Bačová
    • PDF
  • Využívání médií při autonomním učení se češtiny jako cizího jazyka u osob s mezinárodní ochranou

    Petr Pytlík
    • PDF

Studie – přehledová

  • K problematice tělesných trestů ve vývoji rodinné výchovy a školního vzdělávání

    Karel Rýdl, Helena Zitková
    • PDF

Personálie

  • Eliška Walterová – první dáma české (nejen) srovnávací pedagogiky – jubilující

    Vladimíra Spilková
    • PDF

Analytické zprávy

  • Století brněnské pedagogiky

    Tereza Kolumber, Jiří Zounek
    • PDF

Recenze

  • Voráč, D., & Kopecký, K. (2023). Nová média ve výuce mediální výchovy.

    Lucie Bihellerová
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.