Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 74 No 1 (2024): 1/2024

Vol 74 No 1 (2024): 1/2024

					Náhled Vol 74 No 1 (2024): 1/2024
Publikováno: 2024-09-09

Úvodník

  • Perspektivy učitelství – porozumění dítěti – potenciál generací

    Barbora Loudová Stralczynská
    • PDF

Studie – výzkumná

  • Eseje jako nástroj k identifikaci a formování profesního sebepojetí studentů učitelství

    Vladimíra Spilková, Helena Zitková
    • PDF
  • Pedagogické myšlení studentů oboru Dramatická výchova

    Anna Tomková
    • PDF
  • Pod povrchem odkladů školní docházky

    Anna Páchová, Zuzana Bílková, Zuzana Štefánková, Lenka Zemanová
    • PDF

Recenze

  • Volemanová, M. (2023). Dyslexie! Nebo ne? Aneb jak primární refl exy ovlivní vývoj vidění

    Lenka Nováková
    • PDF
  • Koželuhová, E., Koželuh, O., & Šujancová, M. (2023). Děti a senioři v mateřské škole

    Radmila Burkovičová
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.