Vol 9 No 1 (2025): Počáteční gramotnost a rozvoj čtenářství

Tematické číslo bylo zaměřeno na oblasti počáteční gramotnosti a rozvoje čtenářských dovedností v kontextu raného a primárního vzdělávání. Byly vítány příspěvky věnující se jak teoretickým východiskům a výsledkům výzkumu, tak i praktickým zkušenostem z pedagogické praxe, které se zaměřovaly na podporu dětského čtenářství a rozvoj předčtenářských i čtenářských kompetencí. Číslo bylo otevřeno všem autorům zabývajícím se problematikou vzdělávacích gramotností a současně navazovalo na odbornou konferenci Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem, která se konala 25. září 2024 na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Autoři, kteří na konferenci vystoupili, byli srdečně zváni k rozpracování svých příspěvků do podoby odborných článků.

Publikováno: 31.07.2025